top of page

Mano paskutiniai pirkiniai ir dovanos/Beauty products and gifts haul

Pirkti man labai patinka, kaip ir daugeliui moterų, tačiau vaikščioti po parduotuves nemėgtsu, nes greitai pavargstu, akys pradeda ašaroti, vargina didžiulis žmonių srautas. Paskutiniu metu stengiuosi pirkti internetu, nes man patinka gauti siuntinius - jausmas toks, lyg Kalėdų Senelis būtų atėjęs. Žinoma, nusipirkti internetu galima ir prekes, kurių nėra Lietuvoje. Tai puiki galimybė, kuria verta pasinaudoti kiekvienai.

Ne viską perku pati, dažnai gaunu dovanų iš mamos, draugių, vyro ar draugų, su kuriais bendradarbiauju (čia yra pateiktas jų sąrašas). Nesvarbu, kaip viena ar kita kosmetikos priemonė atsirado pas mane, mano apžvalgos visada būna 100% nuoširdžios. Rekomenduoju tai, kas tiko ir patiko man ar mano mamai (įrašai "Mano mama rekomenduoja").

Jums rodau tai, kas atsirado pas mane per paskutinį mėnesį. Daug kas stovi dar nenaudojama, o kai kas jau yra tarp mėgstamiausių. O ką pirkote Jūs? Ar likote patenkintos?


P.S. Gali būti, kad dar kažkas liko nepaminėta, bet greitai išvysite apžvalgas.


ENGLISH


I like shopping very much, as the majority of women, but walking around the shops is very annoying, because I get tired easily, my eyes become tensed. I am mostly tired by a crown of people. In the last period I try to buy on the Internet because I like getting parcels - the feeling is that Santa Claus has been arrived. It`s also possible to buy goods which aren`t sold in Lithuania. That`s a perfect possibility for every woman and worth trying.

I don`t buy everything myself: I often get a lot of presents from my mother, friends or husband, and also friends who I co-work with (here you can find the list). It doesn`t matter how one or annother beauty product has arrived, my reviews are always 100% sincere. I recommend only those products which were good to me and I liked, or my mother likes (posts "My mother recommends").

I show you the products which have arrived during last month. A lot of them haven`t been used yet, some of them have already become my favourites. What have you bought? Have you remained satissfied?


P.S. It might be that something hasn`t been mentioned but soon you will see the reviews.



Maxfactor Inglot, Estee Lauder Douglas haul beauty blogger

Bobbi Brown beauty blogger haul

haul Marmozel Loreal polish argan oil Makeup atelier paris Manhattan ambroozija

ambroozija saule beauty blogger blogas

marmozel balzamas plaukams

Manhattan glowing skin beauty blogger

huge haul beauty blogger makeup

Dzintars haul big huge haul

makeup brushes cleanser beauty blog glogge

r

DSC_0009.JPG

plauku kauke rusiska dnauji pirkiniai blogas lietuva

ziaja blogas blogger new haul

beauty blogger

Makeup atelier reviews haul eyeshadow palettes

nyx eyeshadow palette


Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page