top of page

Natūralus lūpų putlintojas


Nors mano lūpos ir taip gana putlios, tačiau nusprendžiau pasižiūrėti, ar įmanoma jas dar labiau paputlinti, bei nustebinti savo vyrą, kuriam labai patinka mano putlios lūpos. Jam putlios moters lūpos asocijuoja su moters sveikata ir seksualumu. Kandžiukas, lietuviškas natūralus lūpų putlintojas mane nustebino daugeliu dalykų. Produktas unikalus, ir kaip visada džiaugiuosi, kad gaminamas Lietuvoje.


Lūpų putlintojas į mano namus atkeliavo labai gražioje pakuotėje, kaip jau matėte praėjusią savaitę. Atsidarius iškart pasklido malonus cinamono kvapas, spalva ant lūpų oranžinė, tad nereikia dar papildomai naudoti lūpų dažų jei tingisi - labai didelis pliusas. Iš pradžių buvo keista, kad lūpas kažkas kanda, tačiau kuo tuoliau, tuo mažiau jaučiu kandimą, ir kuo toliau, tuo labiau man patinka šis lūpų putlintojas. Jį naudoju labai įvairiai: kartais tepu lūpas vien tik juo, o kartais naudoju prieš lūpų dažus kartais ant lūpdažio. Rezultatas visais atvejais man labai patinka. Cinamoninis kvapas man pagerina nuotaiką ir asocijuojasi su Kalėdomis. Produktas natūralus, o naudoti reikia tik ant sveikų lūpų.


Rašau produktui 10/10 be mąstymo, kokie yra jo minusai - papraščiausiai aš jų nerandu. O ar mano lūpos atrodo putlesnės, įvertinkite Jūs.


Originalus Kandžiukas


Kaina: 9,27 EU

Svarbu: naudoti tik ant sveikų lūpų


Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page