top of page

Mano mama rekomenduoja/ My mother recommends

Uoga Uoga natūralus drėkinamasis kremas odai aplink akis "Gaiva" mano mamos kosmetinėje atsirado taip, kaip ir kiti produktai - padovanojau. Mano mama nespėjo jo išnaudoti, nes galiojimo laikas baigėsi, tačiau štai ką ji apie kremą papasakojo:


Pliusai:


  1. Nebrangus.

  2. Natūralus.

  3. Lengvas.

  4. Gaiviai kvepia.


Minusai:


  1. Brandžiai odai norėtųsi prabangesnės sudėties ir riebesnės konsistencijos.

  2. Galiojimo terminas greitai baigiasi.


Nuomonė: mama rekomenduoja nudoti moterims iki 25 metų.


ENGLISH


Berry Berry natural undereye zone cream "Freshness" appeared in my mother`s make-up bag in the same way as other products - I bought her. My mother didn`t manage to end it up because of its expiry date, but this is what she told me:


Advantages:


  1. Cheap.

  2. Natural.

  3. Light.

  4. Fresh smell.


Disadvantages:


  1. For mature skin she would like richer and thicker texture.

  2. Expiry date.


Opinion: my mother recommends it for the women under 25 years.

DSC_0004.JPG

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page