top of page

Eksperimentas su kometika. Kai nepatiko vyro nusipirkto produkto sudėtis

Vieną kartą mano vyras mane nustebino, kai nusipirko lietuvišką kremą Faustas po skutimosi, tačiau visgi nusprendė paklausti mano nuomonės apie sudėtį. Šiaip aš į jo kosmetinę nelendu, tačiau šį kartą teko paaiškinti, kad Glicerin arba glicerinas, dedamas į pigią kosmetiką, ir nors lyg ir turėtų drėkinti odą, tačiau iš jos siurbia drėgmę, o mes ir vėl turime teptis kremu. Taigi susidaro užburtas ratas.


Vyras nusivylė savo pirkiniu, tad teko kažkaip taisyti padėtį. Jam pasiūliau pabandyti vaikišką aliejuką Rytys iš čia. Džiaugiuosi, kad kremas - aliejukas vyrui tiko. Jis apsaugo odą nuo uždegimų, išbėrimų, iššutimų.



DSC_0001.JPG

DSC_0005.JPG

ENGLISH

One time my husband surprised me when he bought the Lithuanian Faustas after shave cream, but still decided to ask my opinion about its ingredients. Usually I do not go into his cosmetics bag, but that time I had to explain that glycerin is added in cheap cosmetics, and even we expect it to hydrate our skin, but happens vice versa - it sucks the moisture out of the skin, and we have to reapply the cream. Thus we have a vicious circle. My man was frustrated disappointed with his purchase, so I had to somehow remedy the situation. I suggested him try baby oil RYTYS from here. I am happy that my husband liked the cream - oil . It protects the skin from inflammation, rashes, rotting.

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page