top of page

Mano odos priežiūros rutina

Keistai nuskambės, tačiau jeigu kurią dieną nepasidarau makiažo, kitą dieną atsikeliu išberta. Nesu kosmetologė, tačiau spėju ekspertė pasakytų, kad tuoment kai nesidažau, mano oda pradeda valytis...

Kasdien odai skiriu nei per daug, nei per mažai dėmesio - tiesiog atlieku būtiniausias procedūras:

RYTE

Atsikėlusi atrodau taip, kaip ir daugelis moterų. Mano veido bruožai nėra ryškūs, esu šviesiaodė, o ant antakio turiu apgamą, kuris, jei nenaudoju antakių šešėlių, atrodo labai ne kaip su šviesesniu odos ploteliu. Metams bėgant išmokau save mylėti tokią, kokia esu, ir visai savęs nesigėdinu.


Čia matote šiuo metu mano naudojamas priemones veido priežiūrai.

DSC_0056.JPG


Čia matote veido prausiklį Junda su gasulo moliu, kurį sumaišiusi su vandeniu įmasažuoju į odą, švelniais judesiais pilinguoju. Molį laikau plasmasinėje pakuotėje todėl, kad prabangiai atrodančią stiklinę pakuotę sudaužė vienas vaikinas, stuktelėjęs man į ranką...Tačiau juk svarbiausia turinys. Molis valo ir pilinguoja odą, neleidžia atsirasti spuogams (mano paauglė pusseserė be jo negali gyventi). Kvepia arbatmedžiu. Naudoju pagal nuotaiką kiekvieną rytą ir vakarą.

DSC_0061.JPG


Jeigu noriu naudoti ką nors kita (tai priklauso nuo nuotaikos), renkuosi L`Occitane veido prausiklį su šlamučiais. Jis taip pat puikiai prausia odą jos nesausindamas, tačiau kaip ir molio, negalima tepti ant paakių srities, nes ten oda per jautri ir per plona.



DSC_0063.JPG


Nupraususi veidą, būtinai naudoju drėkinantį kremą. Šiuo metu tai Jorilė. Naudoju ir paakių sričiai, nes kremas lengvos tekstūros, puikiai geriasi. Taip pat ir skaniai kvepia. Didelį dėmesį kreipiu veido priežiūros produktų sudėčiai, todėl ir šito kremo sudėtis puiki.

DSC_0094.JPG

Nepamirškite kremo nepagailėti ir kaklo sričiai - nedarykite dažnos moterų klaidos.

DSC_0083.JPG

VAKARE

Tik natūralūs aliejai nuvalo mano naudojamą kosmetiką. Šiuo metu naudoju kokosų aliejų.

DSC_0090.JPG

Kartais naudoju ir veido valiklį, tačiau mano turimas Delia man nepatinka, naudoju tik kad pabaigti...Galiausiai veidą prausiu prausikliu.

DSC_0065.JPG

Po tokios procedūros mano veidas būna be spuogų. Kokia Jūsų veido prausimo rutina?


Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page