top of page

Nauja rubrika. Mano mama rekomenduoja

Mano mamai - 50 metų ir ji yra puikus pavyzdys moters, kuri ir sulaukusi brandaus amžiaus puikiai save prižiūri. Jos oda sausa, kadangi vasarą labai mėgsta saulės vonias, todėl ji žino, kaip svarbu odą kiek įmanoma drėkinti. Turiu pripažinti, kad tą nuolat jai primenu ir aš. Ji - tamsaus gymio, vešlių antakių, vietomis jau atsiradę gilių raukšlių bei pigmentinių dėmių. Kartu pasitarę nusprendėme skirti tam tikras apžvalgas vyresnėms moterims, kurioms rūpi jau truputėlį kitokios temos, reikia kitokių primonių, o makiažas tuo labiau skiriasi nuo jauną odą turinčių moterų. Taigi šiandien pristatau pirmą mamos mėgstamiausią priemonę, kuri ją šią vasarą gelbėjo po saulės vonių. Tai - stangrinantis veido kremas nuo raukšlių „SAULĖ" brandžiai odai iš Amroozijos (79 lt./22.88 Eu.), kurį galima naudoti nuo 25 m., tad ketinu kada nors išbandyti ir aš. Kremą padovanojau mamai aš, nes ten kur ji gyvena, ši kosmetika nepardavinėjama. Visą informaciją, kurią rasite, pateikė mama.


Maloni konsistencija, kuri greit įsigeria į odą.


DSC_0031.JPG

Stiklinė pakuotė atrodo prabangiai bei yra tinkamiausia kremams. 30 ml. talpos.

DSC_0030.JPG

Pliusai: puikios sudėties (aliejai, ekstraktai), gerai ir greitai įsigeria, ypač, jei prieš tai apsipurškiama terminiu vandeniu, hidrolatu arba rožių vandeniu, priemonė skalsi, skepia žolėmis (kai kam tai gali būti minusas), ilgiau panaudojus, oda atrodo drėgnesnė, stangrina, tačiau labai minimaliai, ramina ir puoselėja brandžią odą, tinka naudoti prieš makiažo pagrindą, galima naudoti ir paakiams,


Minusai: kaip jau minėjau, gali nepatikti žolelių kvapas, taip pat spalva (rusva), jei ji aktuali, kaina gana didelė.


Verdiktas: kartotų dar kartą, tad matyt teks vėl dovanoti:) Taip pat noriu išmėginti ir aš.

Papildoma informacija apie sudėtį ir pan.: čia.

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page