top of page

Lūpos - Victoria Secret Beauty Rush Caribberry apžvalga

Kai tik nusipirkau šį Victoria Secret blizgesį, jis man iš kart patiko, na ne veltui Victoria Secret. Kainuoja jis apie 30 lt., yra pirkti ir Lietuvoje. Taigi:


Pliusai:


  1. Pakuotė tipiška blizgesiams, neatrodo prabangiai, bet tai atperka kiti aspektai;

  2. Gera kaina;

  3. Aplikavimas lengvas, paspaudus lengvai išbėga;

  4. Laikosi labai gerai, jei intensyviai nevalgote ir negeriate, laikytis gali ir virš 4 val. (kai kiti paprastai laiko iki 2 val.)

  5. Konsistencija labai maloni ant lūpų, truputį lipni, bet būna ir lipnesnių;

  6. Kvapas neautralus, neįkyrus, vėliau neužuodi;

  7. Skonis neutralus.


Minusai:


  1. Kaip jau minėjau, pakuotė gali būti ir minusas, ir privalumas, svarbu ko iš jos tikitės;

  2. Spalva ant lūpų nebūtinai bus tokia, kokia atrodo tūbelėje. Mano turimas Caribberry atrodytų, ka ltd turėtų būti rožinis, tačiau yra permatomas.


Nuomonė: noriu ir daugiau spalvų. Kuo daugiau tepsime, tuo lūpos atrodys putliau. Aš labai nedaug dedu, nes mano ir taip labai putlios:)


Įvertinkime kartu


Pats blizgesys:


IMG_3569.JPG

Ir aš su juo (vien tik):

IMG_3737.JPG

Ir ant viršaus pieštuko:

pigus seseliai.jpg

*Nuotraukos darytos su Iphone. Profesionalios nuotraukos jau greitai...


Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page