top of page

Mano kosmetinės arba mėgstamiausios mano kosmetikos priemonės

Šiandien Jums noriu parodyti, kokie produktai užėmė garbingą vietą mano kosmetinėje. Kosmetikos produktų turiu daug, perku dažnai, tačiau daugelį jų pabandau ir padedu į kitas kosmetines. Šioje kosmetinėje matote tai, kas liko po kelių metų atrankos, man tinka ir patinka. Šias priemones rekomenduočiau savo draugei, klientei, mamai, tačiau turėkite omeny, kad kas tinka man, nebūtinai tiks Jums ir atvirkščiai. Šiame įraše nerasite produktų sąrašo, tik nuotraukas, kadangi detalus sąrašas bus pateiktas šią savaitę tinklaraštyje (bloge) www.lithuanianbeautyblog.com, jo naujoje rubrikoje "Blogerio kosmetinė", o mano kosmetinė bus pirmoji, kurią pamatysite. Taigi sekite "blogerės" Alionos įrašus. O dabar pasižiūrėkite, kas slepiasi mano kosmetinės viduje.


IMG_3464.JPG

IMG_3462.JPG

IMG_3457.JPG

IMG_3453.JPG

IMG_3447.JPG

IMG_3442.JPG

IMG_3441.JPG

IMG_3439.JPG

IMG_3437.JPG

Fotor0922145156.jpg


Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page