top of page

Penkios klaidos, kurių bučiau patarusi išvengti sau paauglei

Dar dabar visos buvusios klasiokės prisimins, kad buvau viena iš pirmųjų, kuri pradėjo dažytis. Tai buvo 14 mano metai, kai paskatinta savo vyresnės draugės pradėjau dažytis. Net neatsimenu iš kur gavau savo pirmus kosmetikos produktus, nes gyvenau kaime, kur jos pirkti beveik nebuvo. Tikriausiai pasisavinau iš mamos ar tos pačios draugės. Labiausiai įstrigusi priemonė buvo pilkas/sidabrinis akių pieštukas. Nemokėdama padaryti normalios linijos, net neturėdama normalaus drožtuko, brėžiau stora liniją virš akių, kuri buvo mano skiriamasis ženklas:) Taip juokinga dabar prisiminti. Tai va, šiandien noriu pakalbėti apie makiažo klaidas, kurias dariau paauglė ir linkiu dabartinėms paauglėms jų išvengti.


Facebook - Brangūs draugai, nuo šiol vizažo paslaugas teiksiu ir adresu Lukiškių

  1. Per didelis sluoksnis makiažo pagrindo. Man ši klaida atsirado dėl per didelio kompleksavimo dėl savo strazdanų. Buvau bene vienintėlė, kuri jų turėjo klasėje, kartais sulaukdavau pašaipų ir, turiu pripažinti, dar iki šiol jų nepamilau. Nors daugelis dabar sako, kad jos gražu, tačiau dažniausiai tai būna žmonės, kurių jų neturi. Tada nesupratau, kad tai mano privalumas, išskirtinumas, kuris man suteikia žavesio, o ne maišo, tai gi jas maskavau storu pudros sluoksniu.

  2. Padažytos tik viršutinės blakstienos. Dar dabar atsimenu kaip klasiokas (atkreipkite dėmesį) vis sakydavo, kad turėčiau pasidažyti ir apatines blakstienas, neva būtų daug gražiau, tačiau aš kažkodėl buvau įsitikinus, kad to visai nereikia:) Iš tiesų dabar tikrai paklausyčiau to klasioko, nes jis buvo teisus - jas dažyti reikėjo.

  3. Per ryškus makiažas dienos metu. Būdama paauglė norėjau būti "sexy", tačiau mano seksualumo sąvoka tuomet ir dabar labai skiriasi. Tada man buvo seksualu tai, kas rėkte rėkė, norėjosi kuo ryškiau, nuogiau ir t.t. -iau. Nevengdavau dienos metu dažytis ryškiai, o dabar to tikrai nekartočiau.

  4. Pamirštas kaklas. Iš tiesų visada būdavo atskirtis tarp mano kaklo ir veido, kadangi buvau įsitikinus, kad jo tepti nereikia, todėl nuolatos vaikščiojau kaip su kauke. Dar dabar vyras dėl to iš manęs draugiškai pasišaipo, bet kaip suprantate, tai nesutrugdė jam manęs įsimylėti:)

  5. Juodas storas akių pravedimas. Nemanau, kad man, būnant paauglei, jis tiko. Dabar rinkčiausi natūralesnį arba "nude" makiažą į mokyklą, o tuomet kaip jau minėjau, norėjosi kuo ryškiau. O, kad būtų tada kas patarę...:)


Buvo ir daug daugiau makiažo klaidų, kurių neišvengiau, kaip ir kitos mano klaisokės, tik jos jas daryti pradėjo vėliau:) Tačiau šį kartą užteks šių penkių. Iki ryt.


Karolina


Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page