top of page

Baltijos grožio blogas kraustosi


Ruduo. Štai ir atėjo metas mano grožio tinklarasčiui išsikraustyti į geresnius namus. Prieš metus, lapkričio mėnesį, Vilnių palikome dėl Klaipėdos, o prieš kelis mėnesius - Klaipėdą dėl Kretingos. Kraustymasis man tapo savaime suprantama gyvenimo dalimi dar nuo aštuoniolikos, todėl tai padaryti man labai lengva. Jokių sentimentų ir prisirišimo prie vietų, tik prie žmonių... Dažnai jaučiu, kada reikia atversti baltą švarų lapą ir pradėti rašyti istoriją iš naujo, kad ji būtų daug geresnė už pirmąją. Juk tokia ir būna! Na bent mano gyvenime. Taip, yra buvę atvejų, kad suklydau arba buvau besuklystanti, tačiau tik todėl, kad neklausiau savo vidinio balso ar širdies. Kartais nuo naujos pradžios susilaikau, nes nuojauta sakydavo - tai ne man, tad visada verta įsiklausyti, ką ji kužda (tikrai padeda, patvirtinu). Išgirsti mokomės visą gyvenimą.

Geriausia pradžia. Vieni tokiai pradžiai pasirenka rugsėjo pirmąją, kiti - Naujuosius metus, o dar kiti (tiksliau dauguma) tokios pradžios niekada nepadaro, tik apie ją mėgsta kalbėti aplinkiniams. Pastebėjau, kad daug daugiau žmonių yra kalbėtojai, negu darytojai, ir tai visai normalu. Tačiau juk geriausias pyrago gabalas ar laimikis atitenka rizikuojantiems, ar ne? Na dar kitą pirmadienį, kitais metais ar rytoj. Kad ir ką norėtume pradėti iš naujo, tai padaryti reikia išmokti dabar. Tai yra gyvenimą keičiantis įprotis, kurį verta išsiugdyti.

Laukite daugiau informacijos netrukus.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page