top of page

Kristiana su Baltic Beauty Blog


RUGSĖJO PIRMA YRA TIK PRETEKTAS APSIPIRKTI KRISTIANOJE

Jei sakyčiau, kad į visas kristianas traukia įkelti koją apsipirkti - meluočiau nerausdama. Dažniausiai mažuose miesteliuose ten netraukia užeiti, nors situacija kas dieną vis labiau keičiasi. Visai kita situacija yra sostinėje, kur norėčiau išskirti neįtikėtino grožio Kristiana, kuri be konkurso galėtų gauti gražiausios šalies parduotuvės titulą. Nieks, deja, parduotuvei karūnos neuždės, nors kompanija ir dosniai grožio priemonėmis remia jo laimėtoją, kad tinkamai atstovautų mūsų šalį. O gal galiu karūną parduotuvei, bent jau perkeltine prasme, uždėti aš, grožio blogerė? Po parduotuvę mane lydi Beata, atsakinga už įvairius prekių ženklus, o užtrunkame apie porą malonių valandų. Šiandien lydžiu Tave aš, tik neapsieisiu ir be Tavo pagalbos. Kartu ženkime į virtualų turą po tikrą vilnietės grožio karalystę. Vesdama už parankės papasakosiu apie man didžiausią įspūdį padarusius parduovės stendus ir produktus. Eik drąsiai.

KRISTIANA SOJŲ VAŠKO ŽVAKĖS

Su kiekvienais metais vis labiau einu iš proto dėl žvakių, ir jų mano namuose vis daugėja. Aš nežinojau, kad Kristiana turi savo vardo žvakęs su didžiuliu kvapų pasirinkimu, todėl pamačius jas Kristianoje labai nustebau ir griebiau uostyti. Labiausiai įsiminė apelsinų ir cinamono kvapo žvakė, kurią jau suplanavau nusipirkti vėlyvą rudenį, taip pat šiltą įspūdį paliko granatų, jazminų, tulpių, rožių kvapo žvakės. Stiklainiukai labai primena garsiąsias Yankee žvakes, apie vieną iš jų jau rašiau, tik kaina per pus mažesnė. Dedu didelį pliusą ir už tai, kad žvakė pagaminta iš sojų vaško, nes tokios dabar - pačios populiariausios.


​​

DURANCE

Antras pagal įsimintinumą buvo DURANCE stalelis su Marche De Provanse vasariška namų kolekcija. Kadangi man namų jaukumo tema itin aktuali, mano akį pamalonino ant to stalelio išrikiuoti neapsakomo grožio namų kvapai su gėlėmis, kurios padeda kvapui sklisti po namus ir atlieka estetinę funkciją - puošia. Tos gėlės yra kelių rūšių, o su laiku pagelsta, tačiau tai jų grožio neįtakoja. Jų spalvą irgi galima pasirinkti pagal namų interjerą. Akį traukia ir spalvingos kvapiosios žvakės, bei stikliniuose namų kvapų induose stypsantys šiaudeliai.

CHARRIOL PARFUMUOTAS VANDUO

Beata man atsitiktinai parodė vienus kvepalus, raudonuosius Charriol, kurių negaliu pamiršti. Prabangus saldus kvapas taip įsirėžia į atmintį, kad vis noriu sugrįžti jų pauostyti ir įsitikinti, ar man jų tikrai reikia. Žinai ką, taip ir padarysiu netrukus.

2008 m., šveicarų (ir vėl) kompanijos 25 metų sukakties proga, buvo pristatyti „Charriol“ kvapai.

Prabangių kvapų linija vyrams ir moterims išlieka ištikima „Charriol“ kompanijos vertybėms. Tai pusiausvyra tarp paprastumo ir energijos, tradicijų ir drąsos, įžūlumo, jausmingumo ir aistros.

„Charriol“ aromatai – unikalūs ir prabangūs. Jie įkūnija kokybės ir nepaprastumo poreikį, būdingą „Charriol“ kūrybai. Visiems kvapams naudojamos geriausios sudedamosios dalys, kuriami prašmatnūs buteliukai ir pakuotės, kuriose dominuoja simbolinės „Charriol“ spalvos – aukso, sidabro, slyvų. Žavingi ir modernūs „Charriol“ kvapai skirti moterims ir vyrams, kurie mėgaujasi „Charriol“ prabanga.

CASAMORATI KVEPALAI

Tik Kristianoje parduodami XERJOFF kvapų namų kvepalai taip pat yra mano slapčiausių nuo vyro norų sąraše. Kadangi kvapo receptoriai po gimdymo pagaliau atsigavo, kitą kartą drąsiau eisiu uostyti šių kvepalų. Man imponuoja tai, kad jie yra itališki. Mano be proto mylimi Laura Biagiotti kvepalai jau baigiasi, tad vienas iš Casamorati buteliukų galėtų būti mano meilės romano su Italijos parfumerija tęsinys. Pritrūko laiko įsigilinti į kvapus, bet buteliukai įspūdingi.

PRANCUZIŠKOS JOVOY ŽVAKĖS

Dar nemačiau tobulesnės sukurtos žvakės, kuri reikalautų prabangių namų sau į kompaniją, kurie gal ir liktų tik priedas prie žvakės. Ar žvakė gali kvepėti taip prabangiai kaip kvepalai. JOVOY žvakės rodo, kad taip. Milžiniškas stiklinis gaubtas neleidžia kvapui išgaruoti. Kaip gerai sugalvota. Man viena iš labiausiai patikusių žvakių buvo kaštainių kvapo. Mano namai šiuo metu kvepia kaštainių namų kvapu, ir galiu pasakyti, kad tai - mano namų kvapas. Parduotuvės lentyna su raudonomis žvakių dėžutėmis atrodo dar įspūdingiau. Jei būčiau verslininkė ir turėčiau rinkti dovaną savo verslo partneriams, Jovoy žvakės būtų mano pasirinkimas. Gavusi dovanų pati, tikriausiai net nesuprasčiau, kad viduje gali būti žvakė. Tai nėra TIK žvakė, o žvakė iš didžiosios raidės. Tiesa, ir kaina atitinkama.

GLAM GLOW VEIDO KAUKĖS

Žinią apie jas, kaip apie didžiausią gėrį veido grožiui paskelbė Youtube kanalų kūrėjai, tad netrukus visas pasaulis kalbėjo, kaip šios žvaigždžių naudojamos (tikrai?) kaukės gali pakeisti veido odos priežiūros rutina. Stebuklas ar ne, atsakyti negaliu, kol pati neišbandžiau, tačiau jau vien tai, kad šios pas mus parduodamos, gali stipriai užverti burnas drąsuoliams, sakantiems, kad Lietuva yra Europos ar net pasaulio provincija. Mes turim Glam Glow, todėl užsičiaupkit.

DECLARE, DECLEOR, BIOTHERM, FILORGA, HERBORIST

Aš labai džiaugiuosi, kad vis dar yra kompanijų, kurios man yra visiškai nepažintos kaip Saharos dykuma. Tai reiškia, kad ateity dar laukia didžiulių atradimų ir stebuklų metas.

CLARISONIC VEIDO PRIEŽIŪROS NAMŲ SISTEMA

Aš noriu tiek daug, kad kartais baisu pasidaro. Kai internete paplito vaizdo įrašai su veido priežiūros aparatų apžvalgomis, iš pradžių neturėjau nei menkiausio noro vieno jų įsigyti, tačiau kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad tai veido odos priežiūros ateitis kiekvieno iš mūsų kasdienybėje. Jei kol kas tai atrodo brangu ir gal net nereikalinga, gyvenimui tampant vis modernesniu ir modersnesniu, kažkada veido valymas ir prausimasis rankomis atrodys kaip seniai išnykęs dinozauras. Kažkada turėsiu, bet kol kas tik svajoju.

SKINCODE

Mano odai labai tiko kompanijos kremai, todėl parduotuvėje visada ateinu patikrinti, ar nėra ko nors naujo ir nematyto, gal kokia akcija pakabinta. Skincode jau tapo mano geru draugu, o oda tik džiaugiasi tokia šveicariška - lietuviška draugyste. Manau geriausia apsimoka prikti rinkinius, nes gali išbandyti daugiau už mažiau.

Tai tik maža dalis to, ką mačiau, ir kas patraukė dėmesį, pakurstė svajones, sužadino viltis. Parduotuvėje rasite ir kokybiškos avalynės, papuošalų, namų apyvokos daiktų, akseksuarų. Užlipę į viršų rasite grožio saloną arba galėsite tiesiog atsigerti skanios kavos trumpam atokvėpiui nuo grožio pasaulio.

P.S. Nei šis, nei joks kitas įrašas nėra užsakomasis, o nuomonė įtakota. Vadovaujuosi sąžiningumo ir informavimo principais. Už tai man niekas pinigų nemoka.

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page