top of page

DOVE Youthful Vitality


DOVE ADVANCED HAIR SERIES YOUTHFUL VITALITY LINIJA

Paskutiniu metu skelbiau daugiau straipsnio pobūdžio įrašų apie grožį, ir nerašiau apžvalgų, nes tam pritrūkau įkvėpimo. Tam turėjo įtakos mano kiek prasta nuotaika dėl pervargimo. Nuoširdžiai prisipažįstu, kad man reikia atostogų nuo visko, tačiau kai tik nusprendžiu, kad jau metas išeiti blogui atostogų, gaunu didžiulių siuntinių su nuostabiausiais kosmetikos produktais. Kosmetikos kompanijos ir skaitytojai manimi tiki, tad kaip galiu juos visus apvilti? Tuomet galvoju, kad velniai nematė tų atostogų. Gal rudenį.

DOVE PAGERBĖ VYRESNES MOTERIS

Šiandien mano dėmesio centre yra pati nuostabiausia Dove plaukų linija, sukurta išskirtinai brandaus amžiaus moterų plaukams (kažkaip angliškai žodis ageing skamba kiek dramatiškai mūsų kalboje, todėl geriau jo net neminėti). Visos žinome, kaip atrodo mūsų mamų, močiučių plaukai, ir daugeliu atveju vaizdas tikrai nedžiugina. Jų irgi. Plaukai jau tapę silpni, jų mažiau, natūraliai nebeblizga. Žinau, kad vyresnėms moterims jų plaukai yra daug didesnė problema nei mums atrodo. Galiu prisipažinti, man baisu galvoti apie senatvę, tačiau dar yra laiko su ja susitaikyti.

Džiaugiuosi, kad kompanija siūlo tris priemones ir vyresnių moterų plaukams. Youthful Vitality išbandžiau ir aš, ir mano nuostabai, ji kuo puikiausiai tiko mano plaukams. Šią liniją galėčiau prilyginti profesionaliai ir pačiai mėgstamiausiai CHI Enviro linijai, kuri buvo geriausias mano vasaros atradimas plaukams. Smagu, kad radau finansiškai prieinamesnį variantą su panašiu efektu.

Youthful Vitality yra mano geriausias atradimas iš bandytų Dove plaukų linijų, nes ji suteikia mano plaukams svorio. Sunkiai suvaldančioms savo plaukus ji bus tikras išsigelbėjimas. Šampūnas, kondicionierius ir BB kremas vienas kitą idealiai papildo. Galima BB kremo nenaudoti, tačiau jei norisi plaukams daugiau svorio - BB tiks idealiai.

EFEKTAS

Mano plaukai ploni, bet šiaušiasi, o šios priemonės tą nepageidaujamą šiaušimąsi kuo puikiausiai panaikina. Kai pirmą kartą išbandžiau priemones ir plaukai buvo šlapi, galvojau, kad juos blogai išsiploviau, kad jie yra riebaluoti. Džiovinant fenu visas nerimas ėmė nykti, ir galutinis rezultatas buvo švelnūs, glotnūs, pakankamai, bet ne per daug apsunkę plaukai. Juos su šiomis priemonėmis DAUG lengviau suvaldyti. Kuo daugiau serijos priemonių panaudosime, tuo daugiau plaukai apsunks, tad viskas priklauso tik nuo to, kiek sunkumo mes plaukams norime suteikti. Kai kam gali užtekti ir tik šampūno. Linija turėtų ypač patikti garbanėms.

APIBENDRINIMAS

Kaip ir visi Dove produktai, ši linija turi tobulą išskirtinį kompanijos kvapą, tad nesumaišysi su kitų kompanijų produktais, net jei tau bus užrištos akys. Dove vis pateikia puikių vidutinės kainos sprendimų savo gerbėjoms, ir atrodo, kad aš jau tapau viena iš jų. O Tu?

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page