top of page

Mano vasaros TOP`AI


Po šitiek įrašų vakar užkaito mano kompiuteris. Juokauju, žinoma. Tiesiog šiuo metu renkuosi kiek kitokį bloginimo tempą, nes stengiuosi šimtu procentų mėgautis vasara. Bet jei dirbu, tai dirbu. Jokių nuolaidžiavimų sau. Tikriausiai pastebėjai, kad maždaug kas ketvirta diena pasipila įrašų liūtis. Bet juk ir vasara tokia - netikėta, kaip ir vakarykštė apniukusi diena prie jūros. Prisipažįstu, kad jau buvau praradusi viltį sulaukti tikros vasaros. Geriausi dalykai gyvenime nutinka tada, kai to visai nesitiki. Pritari? Tad lauk pajūrio grožio naujienų ir toliau... Netrukus visos kartu švesime mano blogo gimtadienį.

Vasariškam grožiui puoselėti man padeda keletas mielų daikčiukų, kuriuos ir nusprendžiau pristatyti šiame įraše. Turiu daug mėgstamų produktų, tačiau šią vasarą atradau tikrų perliukų, kurių nevalia praleisti pro akis lekiant apsipirkinėti. Tadam...

1. LUSH MASK OF MAGNAMITY

Giliai valanti veido ir nugaros kaukė mane privertė pasirūpinti mano oda dar labiau! Aš žiauriai nemėgstu kaukių, nes kaip ir nagų lakus jas vėliau reikia gana nemažai laiko ir nervų nuvalyti. Kiniškas molis gerai valo orą, sutraukia poras, pipirmėtė vėsina, o nakvišų sėklos pilinguoja veidą. Būtent! Tai ir yra visa paslaptis, kodėl šią kaukę dar prisiverčiu užsidėti - kol valai veidą, jį dar ir nušveiti, todėl galima sutaupyti laiko. Nuostabios spalvos, kvapo ir konsistencijos. Ilgai nesudžiūna, nedirgina veido, ir dar labai man aktualu - nereikia laikyti šaldytuve kaip kitų LUSH veido kaukių! Tikrai kartosiu dar ir dar net vasarai pasibaigus. Mmm...

2. L`ERBOLARIO LODI 3 ROSA DUŠO ŽELĖ

Itališkų rožių, raudonojo pipiro ir aukštųjų piliarožių kvapas mane bent akimirkai nukelia į mano mylimiausią šalį... Toks derinys, nors ir prabangios dušo želės buteliuke, sukuria tokį tikrovišką rožių kvapą, kad atrodo, jog prausiesi prie kažkur šalia žydinčio rožių krūmo. Mano tirkos rožės jau nuvyto nuo kaitros, tačiau jos dar ilgai nenuvys mano duše.

3. PUPA MILANO JELLY GLOW LIP BALM

Akivaizdu, kad dar viena itališka kompanija nusprendė kaip reikiant paekspermentuoti su lūpų priežiūros priemonių tekstūrą. Nors matinis fluidas man nepatiko, želinė naujiena mano lūpas puošia jau visą vasarą! Šį kartą tikrai neprašauti. Nors tai lūpų balzamas, jo spalva tokia ryški, kad imi galvoti, kad tai lūpdažis, tačiau švelnus želinis potepis verčia prisiminti, kas yra kas, o kiek perregimos lūpos tai tik dar kartą patvirtina. Lūpų balzamas man labai patiko, tačiau manančioms, kad tai bus tai, kas įprasta, teks nusivilti. Turbūt reikia pačioms išmėginti, kad suprasti, apie ką aš čia tauziju.

4. LA MAV ORGANIC BB KREMAS

Taip taip, tai jis - pats netikėčiausias šios vasaros atradimas! Buvau BB kremus galutinai nurašiusi, kaip niekam nereikalingus ir netikusius kosmetikos produktus, tačiau ši australiška naujiena su vitaminu c, ir apskritai labai gera sudėtimi, užėmė tapo bene svarbiausia gražinimosi priemone mano išeiginiam vasaros makiažui paruošti. Pasipuošus tikrai nesinori eiti pliku veidu, bet kartu ir nesinori apsunkinti veido odos? Tokiu atveju renkuosi šį La Mav BB kremuką, kuris turbūt vienintelis iš turimų mano makiažo pagrindų nekemšą porų vasarą. Užsikimšusios poros reiškia spuogus, o jų įsitaisyti vasarą itin lengva! Bet kodėl kalbu apie makiažo pagrindus, jei tai BB kremas? O gi todėl, kad šis kremas suteikia ne prastesnį efektą nei tie sunkieji pagrindai, ir net gi niekuo neprastesnį maskavimą! Mano manymu, kremukas duoda lėliško veido efektą, taigi yra vertas kiekvieno už jį sumokėto euro. Nuotraukoje FB kur aš Palangoje esu su juo. Tokiam veido odos lygumui pasiekti nereikia net nuotraukų filtrų.

5. DOVE POWDER SOFT ANTIPESPIRANTAS

Vieną Dove antipespirantą pakeitė kitas, dar geresnis, nes pudros kvapas man patinka taip pat, kaip ir rožių. Patinka tepantis justi nuo kūno sklindantį aromatą, jaustis saugiai žinant, kad apsauga nuo prakaito yra garantuojama visai dienai. Man patinka panašus į EOS užsukimo principas ir mergaitiška spalva. Svarbu ir kad netepa drabužių ir greit įsigeria. Tokius reikalavimus keliu kūno švaros priemonėms. O kokius Tu?

6. CHI ENVIRO PROFESIONALI PLAUKUS GLOTNINANTI LINIJA

Ar galėčiau mažiau girti šią liniją? Ne, nes jos ieškojau visą savo gyvenimą. Kiek nervų prarasta galvojant, kokie besišiaušiantys, nepaklusnūs ir besiveliantys yra mano plaukai. Kad būčiau naudojusi paauglystėje, būčiau turbūt labiau savimi pasitikėjusi. Atradau ir pigesnį variantą iš neprofesionalių plaukų priežiūros priemonių, tačiau apie tai - jau netrukus.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page